نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

محبت رسول کے نرالے اور انوکھے انداز




 

محبت رسول کے نرالے اور انوکھے انداز

تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش

اللہ پاک کے آخری نبی ﷺ سے محبت زندگی کا کل اثاثہ ہیں سب کامیابیوں کا سرچشمہ ہے ۔سر سرفرازیوں کی معراج ہے ۔آئیے ہم محبت رسول کے پروانوں کی محبت کے نرالے انداز بتاتے ہیں ۔محبت کے پروانوں نے اپنے کلاموں ،اپنی نعتوں اور اپنی نثر میں اپنے آقاﷺ کو کیسے کیسے القابات و اوصاف سے یاد کیا ۔آپ بھی پڑھئے اور جھوم اُٹھئے ۔اپنی روز مرہ گفتگو میں ان خیر بخش القابات و اوصاف کو پیارے نبی پیارے آقاﷺ کا ذکر کرتے ہوئے استعمال کیجئے اور محبت کی مٹھاس اور عشق رسول کی راحت پائیے ۔آئیے محبت کی ان پھول کلیوں کی خوشبو سے اپنے مشام جاں کو معطر کیجئے ۔

٭سرورِ بنی آدم٭ رُوحِ روانِ عالم٭ اقامتِ حدودُ و احکام٭ تعدیلِ ارکانِ اسلام٭ قائدِ فوجِ اسلام٭دافعِ جُیوشِ اصنام٭ نَوْبادۂِ گلزارِ ابراہیم ٭ نَوْرَسِ بہارِ جنتِ نعیم٭ جگر گوشۂِ کانِ کرم ٭دستگیرِ درْمانْدگانِ اُمم٭صِفائے سینٔہ نیّرِ اعظم٭ نورِدیدۂِ ابراہیمُ و آدم ٭امامِ جماعتِ انبیاء ٭مُقتدائے زمرۂ ِاتقیا٭قبلہِ اصحابِ صدق و صفا٭کعبہ ارباب ِ حلمُ و حیا ٭لؤلؤِ بحرِ سخاوتُ وعطا٭ گُہِرِدریائے مروتُ وحیا ٭شمس ِچرخِ اِستواء ٭چراغِ دُوْدمَان ِاِنْجِلاء ٭عُقدہ کُشائے عِقْد ثُریا٭ضیائے دیدۂ ِیدِبیضاء٭قاضی ِمَسند ِحکومت٭ مفتی دین ُو ملت ٭مدلولِ حروفِ مقطعات ٭مَنشاءِ فضائل و کمالات٭حافظِ حدودِ شریعت٭ماحیِ کفرُ و بدعت٭فاتحِ مغلقاتِ حقیقت٭ سرِّاسرار ِطریقت٭لسانِ حجت٭طِراز ِ مملکت ٭ تَراوشِ شبنمِ رحمت٭تُوْتِیائےچشمِ بصیرت٭اصلِ اصولِ سَرابَسْتَانِ مَلَکُوت٭بِیخِ فروغِ نخلستانِ ناسُوت٭فارسِ میدانِ جبروت٭شہسوارِمِضمارِ لاہوت٭شاہبازآشیانِ قربت٭طاؤسِ مَرْرْغْزَارجنت٭شگُوفہ ٔشجرۂِ محبوبیت٭ثمرۂِ سدرہِ مقبولیت ٭جلوۂ  انوارِ ہدایت٭لَمْعانِ شَمُوسِ سعادت٭ نورِ مَردَ ْمکِ انسانیت ٭بِہائے چشمِ نورانیت ٭مرقاتِ معارجِ حقیقت٭حافظِ مفتاحِ سعادت٭کشفِ غطاءِ جہالت ٭ انسانِ عینِ وجود٭ دلیلِ کعبۂ مقصود٭مُنادیِ طریقِ رشاد٭سراجِ اقطارُ و بلاد٭آبروئے چشمہِ خورشید٭چہرہ افروزِ ہلال ِ عید٭ نورِ نگاہ ِشَہود٭مقبول ربِّ وَدود٭ مطلعِ انوارِ ناہید٭تجلی برق ُو خورشید ٭ گلُگْلُوْنہ بخش چہرۂِ گُلْنَار٭نسیمِ اقبالِ بہارِ اَزہار٭ نِگْہَتِ عنبربِیزانِ گلزار٭ جوہرِ اعراضُ وجواہر٭منشاء اصنافِ زواہر٭مُشرق ِدائرۂِ تنویر٭مَشرقِ آفتابِ منیر٭زُہرۂ  جبینِ انوار٭غَرّہ ِجبہۂ اسرار٭بِیاض رُوئے سحر٭ ِطراز فلک قمر٭شمعِ شبستان ماہ ِمنور ٭مہر ِانور٭ زُبدۂ  اہلِ تطہیر٭ملجاء ِصغیرُ و کبیر٭واقفِ خزائنِ اسرار٭کاشفِ بدائعِ افکار٭ زیبِ مجالسِ ابرار٭نورِ عیونِ اخیار٭ اکرم اسلاف٭اشرفِ اشراف٭ عالمِ علومِ حقائق٭جذبِ قلوبِ خلائق٭یوسفِ کنعانِ جمال٭ سلیمانِ ایوانِ جلال٭ناسخِ توریتُ و انجیل٭کاشفِ سرِّمکنون ٭ خازنِ علم ِمخزون٭ وارثِ علومِ اولین٭ مُورثِ کمالاتِ آخرین٭حجت حقُ الیقین٭ تفسیر ِقرآنِ مبین٭ تصحیحِ علومِ متقدمین٭ سندِ انبیاء و مرسلین٭عزیز مصر ِاحسان٭فخرِ یوسف ِکنعان٭رونق ِریاضِ گلشن ٭آرائش ِنگارستانِ چمن٭ طُرَّۂِ نَاصِیہِ سُنْبلِسْتان٭ قُرَّۂِ دِیْدَۂ نَرِگْستان٭گلدستۂ ِبہارِسْتانِ جنان٭مَنزلِ نُصوصِ قطعیہ٭مُظْہِر ِ حالاتِ مُضْمَرہ٭ مُخْبِرِ اخبار ماضیہ٭واقفِ امورِ مستقبلہ٭دستورِقضاۃ وحُکام٭ایضاحِ تیسیرِاحکام٭مقدمہ طبقاتِ بنی آدم٭رہنمائے دینِ محکم و مسلم٭جامع ِاصولِ غرائب معالم٭مصدرِ صحاحِ بخاری و مسلم ٭منبعِ شریعت و حکم٭ مجمع بحر ین حدوث وقدم٭رافعِ لواءِ ہدیٰ ٭حکمتِ بالغہ خدا ٭تقریرِ قصصِ انبیاء٭تحریرِ معارف اصفیاء٭ناطقِ فصل ِخطاب ٭ میزانِ نصابِ احتساب٭ منح منتہی الاِرَب٭لبِ اصول ِادب٭معدنِ عجائب و غرائب٭مدارِ مکارمِ و مناقب ٭اوسط ِطرفین امکان ووجوب٭ واسطہ ربط طالب و مطلوب ٭نیسانِ گُہر بار عنایت٭ ضوء ِمصباح ِعنایت٭مُعْطیِ زادِ آخرت ٭نتیجہ دلائل خیرات ٭لمعانِ مطالعِ مسرات٭ سلم مدارجِ معرفت٭موضحِ ضراطِ مستقیم نجات ٭اقصی معراج اصحاب کمالات٭ قوتِ قلوبِ ممکنات ٭صفاءِ ینا بیعِ طہارات٭ سہیلِ فلکِ ثوابت٭معدنِ نہار سخاوت٭ منطقہ بروج سعادت ٭اسد ِمیدانِ شجاعت ٭اعتدالِ میزانِ عدالت٭سطح خطوط استقامت٭ حاوی سطوح کرامت٭ طبیب ِبیماران ِضلالت٭ نباضِ محمومانِ شقاوت ٭جوارش ِمریضان محبت ٭ معجونِ ضعیفان امت ٭ مقدمۂ قیاس معرفت ٭ ممہد قواعد محبت٭مدرکِ نتائجِ محسوسات ٭مہبطِ اسرارِ مجردات٭ سالکِ مسالک ِطریقت ٭ دانائے رموز حقیقت ٭تخم ِمزرع حسنات ٭ ترغیبِ اہل سعادات٭ جمعِ محاسنِ فتوت٭ کفایت ِحوائج ِخلقت ٭شیرازۂِ مجموعہ ِفصاحت ٭ بہجتِ حدائقِ بلاغت٭ سراجِ وہاجِ ہدایت٭نسخۂ کیمیائے سعادت٭ تکمیلِ دلائلِ نبوت٭ صحیفۂِ احوالِ آخرت٭احیائے علوم و کمالات ٭مطلعِ اشعۂ لمعات٭دلیلِ مناسکِ ملّت٭منقتی ارباب بصیرت ٭کوثرِ عرصۂ قیامت٭ سلسبیل ِباغ ِجنت ٭آب ِحیاتِ رحمت ٭ساحلِ نجاتِ اُمت٭شِناورِ قلزمِ ملاحت٭آبیارِ جُوئے لطافت ٭سحاب دُر افشان ِسخاوت٭سحر جواہر درایت٭طغرائی منشور رسالت٭ وسیلہِ ٔامد اد ِفتاح٭ سبب نزہت ِارواح٭بیاضِ انوارِ مصابیح ٭توضیحِ ضیاءِ تلویح٭نہرِخیابانِ توحید٭ نورِ عینِ خورشید٭مُعَلّمِ دبستانِ تفرید٭مُدَرّسِ مدرسہِ تجرید٭ہادی سبیلِ رَشاد٭استیعابِ قواعد ِسداد٭قلزمِ درد قلائد ٭درج ِجواہرِ عقائد٭ شمس ِبازغہ مشارق ِانوار٭رونقِ ربیعِ بستان ابرار٭عدیمِ اشباہ ونظائر٭ امینِ کنوزوذخائر٭تمہید نوادرِ بصائر ٭ مقتدائے صغیر وکبیر٭ مفتاحِ فتحِ قدیر٭ میزبانِ نزل ابرار٭مفیدِمستفیدانِ اسرار٭ذخیرہِ جواہرِ تفسیر٭ مشکوۃِ مفاتیح ِ تیسیر٭تیسیرِاصولِ تاسیس٭ روضۂِ گلستانِ تقدیس٭اعتدالِ امزجۂ ِ بسائط٭صراح برہانِ قاطع٭ نقایہ دلیل ساطع٭ نورِانوار مطالع٭ تنویرِ منار طوالع٭ ملخص ِمضمرات عوارف٭شرح مبسوط ِمعارف٭ خازنِ کنزِ دقائق٭درِّمختار بحررائق٭زبور غرائب تدقیق ٭تلخیصِ عجائب ِتحقیق٭اوج ِمحدب افلاک ٭رونقِ حفیضِ خاک٭ دُرِّ تاج افاضل ٭ ملتقی بحرِفضائل٭ سرد فتردیوان ازل ٭ خاتم صحف ملل٭ ناقد نقد تنزیل ٭ عقل اول سلسلہ عقول ٭مبدء ضوابط فروع واصول٭رابطہ علت و معلول٭واسطہ جاعل و مجعول ٭قاموس محیط اتقان٭ بلاغ مبین فرقان٭ تبییض درمکنوں٭ موجب سرور محزون ٭ سراجِ شعب ایمان ٭ برزخِ وجوب وامکان٭ خلاصۂِ مآرب سالکین٭ انتہاءِ منہاجِ عارفین ٭ شرفِ ائمہ دین٭تنزیہہ شریعت متین٭حاوی علومِ سابقین٭قانونِ شفاءِ لاحقین٭ عینِ علم وایقان٭حصن حصین امتان٭ غواص بحار عرفان٭ زُبدہ اربابِ احسان٭نسرینِ حدیقۂ فردوسِ بریں٭ رَوح رائحہ رُوح ریاحین٭ نخلْ بندِ بہارِ نوآئین٭رنگ آمیز لالہ زارِ رنگین٭یاقوت نسخۂ امکان٭روح ِروانِ عقیق و مرجان٭ رنگ افزائے چہرۂ ِ اَرْغواں٭زینت کارِگاہ گونا گوں٭ مقوم ِنوع ِانساں٭ ربیعِ فصلِ دوراں٭ زیب نجم گلستاں٭ گوہر محیط احسان٭ابرِگہر بار نیساں٭قوت دلہائے ناتواں ٭ آرام جاں ہائے مشتاقاں ٭مشکبارِ صحرائے ختن٭ گلریزِ دامنِ گلشن٭غالیہ سائے مَشام جان٭عطر آمیز دماغ قدسیان٭ گل ماہتاب باغ آسماں٭ مجلئ نگار خانہ کونین٭ سیارۂ فضائے قاب قوسین ٭مشعل خورتاب لامکان٭تربیع ماہ تاب درخشاں٭مرکز دائرہ زمین وآسماں٭محیط کرۂ فعلیت وامکاں٭ مسند آرائے ربع مسکوں٭ رونق مثلثات گردوں٭ ملتقط کتاب تکوین ٭نہایت مطالب مومنین٭ انسان عیون ایمان ٭ قرۃ عینین انسان٭ روح چشمہ حیوان٭ آشنائے دریائے عرفان ٭تبیین مُتشابہات قرآنیہ ٭ غایت بیان اشارات فرقانیہ٭ تنقیح دلائل کافیہ٭ تصحیح براہین شافیہ٭ وقایہ احکام الہیہ ٭ افق مبین انوارِ شمسیہ٭ عمدہ فتوحات رحمانیہ ٭مخزن مواہب لدنیہ ٭کمال بدور سافرہ٭ طلعت بوارق متجلیہ٭منظور مدارک عالیہ٭مختار عقول کا ملہ٭تہذیب لطائف علمیہ ٭تجرید مقاصد حسنہ٭ نقش فصوص حکمیہ ٭منتخب جواہر مضیہ٭خزانہ زوا ہرازلیہ ٭گنجینۂ جواہرِ قدسیہ ٭مخزن اجناس عالیہ٭مکملِ انواع سافلہ٭مربی نفوس فاضلہ٭معدنِ خصائص کاملہ ٭علاج طبائع مختلفہ٭دافع امراض متضادہ٭تفریح قلوب پژمردہ ٭دوائے دلہائے افسردہ ٭ نتیجہ استقرائے مبادئ عالیہ ٭خلاصہ مدارک ظاہرہ وباطنہ٭جامع لطائف ذہنیہ

٭مجمع انوار خارجیہ٭حقیقت حقائق کلیہ ٭واقف اسرار جزئیہ ٭مبطل مزخرقات فلاسفہ٭ مثبت براہین قاطعہ٭اثبات وحدت مطلقہ٭ برہان احدیت مجردہ٭ خزینہ اسرارِ الہیہ٭گنجینۂ انوار قدسیہ٭ تصفیہ قلوب کاملہ٭ تزکیہ نفوس فاضلہ ٭تشریح حجت بالغہ٭ تصریح واقعات ماضیہ ٭ نگینِ خاتَمِ سروری٭ خاتَمِ نگین ِپیغمبری ٭تراو ش ابر سیرابی٭ ابربہارِ شادابی ٭منشاء فیض وافی٭ مبدء علم کافی٭موردفتح باری ٭تابش نورسراجی٭ہلال عید شادمانی ٭بہارِ باغ کامرانی٭ اختر برج دلبری ٭خورشید سماء سروری٭نورسِ گلشن خوبی٭ چمن آرائے باغ محبوبی٭ لَعْل ِآبْدارِبَدَخْشَان ِرنگینی٭ دُرِّیتیمِ گوش ِمہْ جبینی ٭گلِ گلستانِ خوش خوئی ٭لالۂ چمنستان خوبروئی٭ آئینہ جمال خوبروئی٭ برق سحاب دلجوئی٭ قُمریِ سَرْوِیکتائی ٭تِدْرَوِباغ دانائی٭تَرْطِیْبِ دماغ گلروئی٭ طَراوتِ جوئبار دل جوئی٭چمنِ خیابان زیبائی٭ بہار افزائے گلستان ِرعنائی٭رنگِ رُوئے مجلسِ آرائی٭ رونقِ بزم رنگینْ ادائی٭مربع نشین مسند اکتائی٭ زاویہ گزین گوشہ تنہائی

یہ و ہ اوصاف  ہیں جو اپنے نبی ﷺ سے محبت کے پروانوں نے اپنی شاعری اپنی نثر اپنی گفتگو میں گاہے گاہے استعمال کیے ۔اے پیارے اللہ ہمیں بھی محبت رسول کی معراج عطافرما جو تونے اپنے صحابہ کو عطافرمائیں آمین

 

  

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

بچوں کو سبق کیسے یادکروائیں؟

بچو ں کو سبق کیسے یادکروائیں؟ تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش (دوٹھلہ نکیال آزادکشمیر) ہم تو اپنی ز ندگی گزار چکے ۔اب ہماری ہر خواہش اور خوشی کا تعلق ہماری اولاد سے ہے ۔ہم چاہتے ہیں کہ ہماری اولاد بہترین تعلیم حاصل کرے ۔اچھے عہدوں پر فائز ہو۔ترقی و عروج ان کا مقدر ہو۔جو ادھورے خواب رہ گئے وہ اب ہماری اولاد پوراکرے ۔یہ ہماراعمومی مزاج ہے ۔ بچوں کو  نشے سے کیسے بچائیں ؟ قارئین:ان خواہشوں کے پوراکرنے کے لیےایک پورا journey ہے ۔ایک طویل محنت کا سفرہے ۔جس میں والدین نے ثابت قدمی سے چلتےرہناہے ۔اس سفرمیں ابتدائی طورپر بچوں کو اسکول یامدرسہ انرول کرواناپھر اسکول و مدرسہ سے ملنے والی مشقوں وکام کو مکمل کرناہوتاہے ۔بچوں کو وہ سبق یادکرناہوتاہے ۔اب سوال یہ ہے کہ بچوں کو سبق کیسے یادکروائیں؟تاکہ وہ اچھے سے سبق یاد یادکرکے تعلیم کے میدان میں بہتر نتائج دے سکے ۔آئیے ہم جانتے ہیں کہ ہم بچوں کو کیسے سبق یاد کروائیں  ۔ v   ۔ پیارے قارئین ۔بچے کو سبق یاد کرانے کا بہترین وقت وہ ہوتا ہے جب وہ تھکا ہوا نہ ہو اور نہ ہی کسی پریشانی میں مبتلا ہو۔ خوشی اور تفریح کے موڈ میں بچہ ہر چیز آسانی سے یاد کرلیتا

درس نظامی اور مستقبل

درس نظامی کا مستقبل تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش میرے ابوڈیفنس فورس میں تھے ہم بھی اپنے ابو کے ساتھ ہی ان بیرکس میں رہتے تھے ۔یعنی ایک فوجی ماحول میں ہمارا بچپن گزرا۔جہاں وقت کی بہت اہمیت تھی ۔جس کا انداز ہ آپ اس بات سے لگاسکتے ہیں کہ ابو نے  کھیلنے کا وقت دیا تھا کہ پانچ بجے تک گھر پہنچنا ہے ۔تو اس پانچ سے مراد پانچ بجے ہیں پانچ بجکر 5منٹ بھی نہیں ہیں ۔اگر ایسا ہوتاتو ہمیں جواب دینا ،وضاحت دینا پڑتی ۔نفاست و نظافت   کا بہت خیال رکھاجاتا۔کپڑے کیسے استری ہوتے ہیں ۔بازو کی کف کیسے رکھتے ہیں ۔چلتے وقت سڑک کی بائیں جانب چلتے ہیں ۔وغیرہ وغیرہ ۔یعنی ایسے اصول پسند ماحول میں شروع شروع میں تو یہ سب سزامحسوس ہوتی تھی لیکن وقت کے ساتھ ساتھ عادی ہوگئے ۔پھر جب میں نے میٹرک کی تو اللہ کے فضل سے میراشمار پڑھاکو بچوں میں ہوتاتھا میٹرک میں میرا A1 گریڈ آگیا۔جوکہ خوشی کی بات تھی ۔گھر والے مطمئن تھے ۔لیکن ابو جان نے فقط اتنا کہا کہ اس سے بھی بہتر کوشش کرتے تو نیول ایجوکیشن ٹرسٹ میں ٹاپ بھی کرسکتے تھے ۔لیکن میرے ابو ایک عظیم مفکر ،عظیم مدبر اور زمانہ ساز انسان تھے ۔جن کی باریک بینی اور دواندیشی کا ادراک  

طلبا میٹرک کے بعد کیا کریں ؟

   طلبامیٹرک  کے بعد کیا کریں؟ تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش (ایم عربی /سلامیات،ایم اے ماس کمیونیکیشن) جب ہم پرائمری کلاس  میں تھے تو مڈل والوں کو دیکھ دیکھ کر سوچتے تھے کہ کب ہم مڈل میں جائیں گے ۔پھر مڈل میں پہنچ کر نویں و دسویں کے طلبا کو دیکھ کر من کرتاتھا ہم بھی میٹر ک میں جائیں ۔اسکول میں ہمارابھی دوسروں پر رُعب چلے ۔جونئیر کو ہم بھی ڈانٹ ڈپٹ کریں ۔ وغیرہ وغیرہ ۔یہ وہ عمومی خیالات ہیں جو دورِ طالب علمی میں ذہنوں میں آتے اور پھر مسافر پرندے کی طرح واپس چلے جاتے ہیں ۔لیکن وقت اپنی رفتارسے گز رتاچلاگیا اور پھر ہم ایک عملی زندگی میں داخل ہوگئے اور پلٹ کر دیکھا تو بہت سا فاصلہ طے کرچکے تھے ہم ۔بچپن ماضی کے دھندلکوں میں تھوڑا تھوڑادکھائی دیتاہے ۔کچھ زیادہ واضح نہیں ۔خیر بات طویل ہوجائے گی ۔کرنے کی بات کرتے ہیں ۔ ہم اسکول جارہے ہوتے ہیں لیکن بدقسمتی سے کیرئیر کونسلنگ کی کمی اور پیرنٹنگ کے فقدان کی وجہ سے کسی منزل کسی گول کسی اسکوپ کی جانب ہماری کوئی خاص رہنمائی نہیں ہوتی ۔بلکہ ایک ہجوم کی طرح ہم بھی اپنی تعلیم اور کیرئیر کے فیصلے کررہے ہوتے ہیں ۔خیر اب تو بہت بہتری آچکی ہے ۔طلبا