ہم اپنی زندگی میں جہاں گھر داری سے وابستہ ہیں وہاں ہمیں رزق روزگار کے لیے اپنے اپنے شعبہ میں لوگوں سے لین دین رہن سہن اور تعلق داری ہے ۔ایسے میں انسانوں کی اس بھیڑ میں ضروری نہیں کہ لوگ ہمارے مزاج ہی کے مطابق چل رہے ہوں چنانچہ ایسے میں لوگوں کے رویہ اور مزاج کی وجہ سے ہمارے ذوق اور مزاج کو زچ محسوس ہوتی ہے ۔لیکن ہمیں ایسا سوچنا نہیں چاہے ہمیں اس دنیا میں رہتے ہوئے یہ
بات سمجھ لینی چاہیے کہ اس دنیا میں ہمیں زندگی کا سلیقہ و طریقہ سیکھ لینا چاہیے ۔
قارئین :
آج ہم conflict management کا فن سیکھتے ہیں
۔رب نے چاہا تو کئی مسائل کا حل آپ کو میسر آجائے گا۔اب ہم ذرا غورکرلیتے ہیں کہ
اس تنازعہ و تصادم کی کیا وجہ ہوسکتی ہے ۔ہم جب مشاہدہ کرتے ہیں تو ہمیں کچھ اس
طرح کی معلومات میسر آتی ہے
کام کی جگہ پر تنازعہ کی وجہ
سے کیا ہے؟
کام کی جگہ پر تنازعہ اس کا نتیجہ ہوسکتا ہے :
·
ناقص انتظام
·
غیر منصفانہ سلوک
·
غیر واضح ملازمت کے کردار
·
ناکافی تربیت
·
خراب مواصلات
·
ناقص کام کا ماحول
·
مساوی مواقع کی کمی
·
دھونس اور ہراساں کرنا
·
مصنوعات ، تنظیمی چارٹ ، تشخیص یا تنخواہ کے نظام
میں اہم تبدیلیاں
کام کی جگہ میں تنازعات کی دیگر بڑی وجوہات میں شامل ہیں:
·
شخصیت میں تصادم –
·
جب
عملے کا نیا ممبر شامل ہوتا ہے یا اگر دو ساتھی اچانک باہر آجاتے ہیں تو ٹیم میں
'شخصیت کا مکس' پریشان ہوسکتا ہے۔ افراد مشکل یا چیلنجنگ صورتحال کا غیرمحرم
یا غیر پیداواری انداز میں جواب بھی دے سکتے ہیں۔
·
غیر حقیقت پسندانہ ضروریات
اور توقعات –
·
کام
پر تنازعہ اکثر اس وقت پیدا ہوسکتا ہے جب آجر ملازمین کی
ضروریات کو نظرانداز کرتے ہیں یا غیر حقیقی توقعات کا تعین کرتے ہیں۔ مثال کے
طور پر ، ایسے گھنٹوں کا اہتمام کرنا جس سے ملازمین کو بچوں کی نگہداشت کی ذمہ
داریوں کو نبھانا مشکل ہو۔
·
کاروباری اقدار –
·
زیادہ تر لوگوں کے خیالات کے
بارے میں ان کے واضح نظریات ہوتے ہیں اور وہ آپ کی تنظیم کے طریقہ کار
اور پالیسیوں کو اس کی عکاسی کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، کسی کو مناسب سماعت
دینا یا کسی فیصلے کے پیچھے استدلال کی وضاحت کرنا۔
·
حل طلب کام کی جگہ کے مسائل
·
مثال
کے طور پر، ایک ملازم کو پوچھ سکتا منتقل کر دیا جائے کیونکہ ان کے
مینیجر کی 'جارحانہ' قیادت کے طرز کا ایک اور ٹیم کے لئے. تاہم ، ملازم کے پاس اور وجوہات ہوسکتی ہیں - مثال کے طور پر ، وہ
تربیت یا کیریئر کی ترقی میں کمی کے لئے اپنے منیجر کو مورد الزام قرار دے سکتے
ہیں۔
جی قارئین :کیا خیال ہے ؟ہے نا معلومات کی بات ۔ہماری
آپ سے بس اتنی عرض ہے کہ جو پڑھیں جو سیکھیں اس پر عمل کی بھی کوشش کریں ۔اور جب
زندگی میں فائدہ ہوتو ناچیز ظہوراحمددانش کو اپنی دعا میں ضرور یاد کرلیجئے گا۔
ایسی ہی مفید معلومات جاننے کے لیے جڑے رہیں ہمارے ساتھ
۔۔
موٹیویشنل اور تدریسی ویڈیوز کے لیے دیکھتے رہیے۔ہمارے یوٹیوب چینل :Dr Zahoor Danish پر
ممنون جناب
جواب دیںحذف کریں