نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

بچوں کو تحریر سیکھانے کے طریقے



بچوں کو تحریر سیکھانے کے طریقے

تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش

بچوں کی تحریر کو بہتر بنانے میں ان کی تخلیقی صلاحیتوں کو پروان چڑھانا، ان کی صلاحیتوں کو بڑھانا اور لکھنے کے لیے ان کی محبت کو بڑھانا یہ بھی ان کی تعلیم و تربیت کاحصہ ہے ۔جب بچوں کو تحریر کے فن سے دلچسپی ہوگی اور وہ اس میدان میں اپنی صلاحیتیں صرف کریں گے تو  ان کے لیے مستقبل کی کئی راہیں کھُل جائیں گیں ۔آئیے ہم بچوں میں تحریر کے حوالے سے شوق و ذوق پیداکرنے اور انھیں محرر بنانے کے لیے  مختلف طریقے جان لیتے ہیں ۔

بلند آواز سے پڑھیں: Read Aloud:

 بچوں کو باقاعدگی سے اور بلند آواز سے پڑھنے کی ترغیب دیں۔ پڑھنے کے ذریعے لکھنے کے مختلف اسلوب اور الفاظ کا استعمال  بچے کی یاداشت کا حصہ بنتاچلاجائے گا یوں اس کے پاس الفاظ کا ذخیرہ جمع ہوتارہے گا۔


تاثرات فراہم کریں: Provide Feedback:

اپنے بچوں کی لکھی  ہوئی تحریر پر اپنی رائے پیش کریں ۔ گرائمر، اوقاف، اور ہجے وغیرہ دیکھیں اور پھر اپنے بچوں کوحوصلہ افز  افیڈ بیک دیں ۔

تحریری اہداف طے کریں: Set Writing Goals:

 بچوں کو لکھنے کے قابل حصول اہداف طے کرنے میں مدد کریں، چاہے وہ مختصر کہانی کو مکمل کرنا ہو، املا کو بہتر بنانا ہو، یا تحریر کی خوشخطی کو نکھارناہو۔

جرائد پر حوصلہ افزائی کریں: Encourage Journaling:

بچوں کو ایک جریدہ یا ڈائری رکھنے کی ترغیب دیں جہاں وہ آزادانہ طور پر اپنے خیالات، احساسات اور تجربات کا اظہار کر سکیں۔ یہ مشق انہیں باقاعدگی سے لکھنے میں آرام دہ ہونے میں مدد دیتی ہے اور تخلیقی صلاحیتوں کو بڑھاتی ہے۔

تحریری سرگرمیوں کو فروغ دیں: Promote Writing Activities:

تحریری سرگرمیوں جیسے کہ کہانی سنانے، خط لکھنے، شاعری، اور تخلیقی تحریر کے اشارے کے لیے مواقع فراہم کریں۔ یہ سرگرمیاں تحریر کو خوشگوار بناتی ہیں اور بچوں کو اظہار  کے مختلف طریقوں کا معلوم ہوتاہے

ماڈل رائٹنگ: Model Writing:

بچوں کے ساتھ مل کر لکھنے کے اچھے رویے کا نمونہ بنائیں۔ اپنے تحریری تجربات اور اپنے تحریری عمل کو دیکھنے دیں۔ اس سے انہیں اپنی تحریری صلاحیتوں کو فروغ دینے  میں مدد ملے گی ۔

تحریری اشارے کا استعمال کریں: Use Writing Prompts

تخلیقی صلاحیتوں اور تخیل کو فروغ دینے کے لیے تحریری اشارے استعمال کریں۔ بچوں کو مختلف موضوعات، کرداروں یا منظرناموں سے متعلق اشارے پر مبنی کہانیاں یا مضامین لکھنے کی ترغیب دیں۔

ایک معاون ماحول بنائیں: Create a Supportive Environment:

ایک معاون اور مثبت ماحول بنائیں جہاں بچے لکھنے کے ذریعے اپنے آپ کو ظاہر کرنے میں آسانی محسوس کریں۔ ان کی حوصلہ افزائی کریں کہ وہ اپنی تحریر دوسروں کے ساتھ شیئر کریں اور ان کی کامیابیوں کا جشن منائیں۔

اوزار اور وسائل فراہم کریں: Provide Tools and Resources:

 یقینی بنائیں کہ بچوں کو لکھنے کے اوزار جیسے قلم، پنسل، نوٹ بک اور کمپیوٹر تک رسائی حاصل ہے۔ مزید برآں، ان کی تحریری صلاحیتوں کو بہتر بنانے میں مدد کے لیے لغت، تھیسورس، اور تحریری رہنما جیسے وسائل فراہم کریں۔

ترقی کا جشن منائیں: Encourage Revision and Editing:

 بچوں کی ترقی اور کامیابیوں کو تحریری طور پر منائیں۔ ان کی کوششوں اور بہتریوں کو پہچانیں، چاہے وہ کتنی ہی چھوٹی کیوں نہ ہوں، ان کے اعتماد اور حوصلہ کو بڑھانے کے لیے۔

نظر ثانی اور ترمیم کی حوصلہ افزائی کریں: Support Writing Communities

 بچوں کو اپنی تحریر پر نظر ثانی اور ترمیم کرنے کی اہمیت سکھائیں۔ انہیں دکھائیں کہ وضاحت، ہم آہنگی اور درستگی کے لیے ان کے کام کا کیسے جائزہ لیا جائے۔ موصول ہونے والے تاثرات کی بنیاد پر نظر ثانی کرنے کے لیے ان کی حوصلہ افزائی کریں۔

سپورٹ رائٹنگ کمیونٹیز: Support Writing Communities

 بچوں کو رائٹنگ کلب، ورکشاپس، یا آن لائن کمیونٹیز میں شامل ہونے کی ترغیب دیں جہاں وہ دوسرے نوجوان لکھاریوں کے ساتھ بات چیت کر سکتے ہیں، اپنے کام کا اشتراک کر سکتے ہیں، اور ساتھیوں سے رائے حاصل کر سکتے ہیں۔

ان حکمت عملیوں کو نافذ کرنے اور تحریری معاون ماحول کو فروغ دینے سے، آپ بچوں کو ان کی تحریری صلاحیتوں کو فروغ دینے اور زیادہ پر اعتماد اور ماہر مصنفین بننے میں مدد کر سکتے ہیں۔

قارئین:

اپنے بچوں کو تحریر سیکھائیں اور انھیں معاشرے کا ایک بہترین اور نفیس شخصیت بنائیں ۔ ہمیں امید ہے کہ ہماری پیش کردہ معلومات آپ کے بچوں کے لیے  تحریر سیکھنے  کے لیے مددگار ثابت ہوگی ۔ 

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

بچوں کو سبق کیسے یادکروائیں؟

بچو ں کو سبق کیسے یادکروائیں؟ تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش (دوٹھلہ نکیال آزادکشمیر) ہم تو اپنی ز ندگی گزار چکے ۔اب ہماری ہر خواہش اور خوشی کا تعلق ہماری اولاد سے ہے ۔ہم چاہتے ہیں کہ ہماری اولاد بہترین تعلیم حاصل کرے ۔اچھے عہدوں پر فائز ہو۔ترقی و عروج ان کا مقدر ہو۔جو ادھورے خواب رہ گئے وہ اب ہماری اولاد پوراکرے ۔یہ ہماراعمومی مزاج ہے ۔ بچوں کو  نشے سے کیسے بچائیں ؟ قارئین:ان خواہشوں کے پوراکرنے کے لیےایک پورا journey ہے ۔ایک طویل محنت کا سفرہے ۔جس میں والدین نے ثابت قدمی سے چلتےرہناہے ۔اس سفرمیں ابتدائی طورپر بچوں کو اسکول یامدرسہ انرول کرواناپھر اسکول و مدرسہ سے ملنے والی مشقوں وکام کو مکمل کرناہوتاہے ۔بچوں کو وہ سبق یادکرناہوتاہے ۔اب سوال یہ ہے کہ بچوں کو سبق کیسے یادکروائیں؟تاکہ وہ اچھے سے سبق یاد یادکرکے تعلیم کے میدان میں بہتر نتائج دے سکے ۔آئیے ہم جانتے ہیں کہ ہم بچوں کو کیسے سبق یاد کروائیں  ۔ v   ۔ پیارے قارئین ۔بچے کو سبق یاد کرانے کا بہترین وقت وہ ہوتا ہے جب وہ تھکا ہوا نہ ہو اور نہ ہی کسی پریشانی میں مبتلا ہو۔ خوشی اور تفریح کے موڈ میں بچہ ہر چیز آسانی سے یاد کرلیتا

درس نظامی اور مستقبل

درس نظامی کا مستقبل تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش میرے ابوڈیفنس فورس میں تھے ہم بھی اپنے ابو کے ساتھ ہی ان بیرکس میں رہتے تھے ۔یعنی ایک فوجی ماحول میں ہمارا بچپن گزرا۔جہاں وقت کی بہت اہمیت تھی ۔جس کا انداز ہ آپ اس بات سے لگاسکتے ہیں کہ ابو نے  کھیلنے کا وقت دیا تھا کہ پانچ بجے تک گھر پہنچنا ہے ۔تو اس پانچ سے مراد پانچ بجے ہیں پانچ بجکر 5منٹ بھی نہیں ہیں ۔اگر ایسا ہوتاتو ہمیں جواب دینا ،وضاحت دینا پڑتی ۔نفاست و نظافت   کا بہت خیال رکھاجاتا۔کپڑے کیسے استری ہوتے ہیں ۔بازو کی کف کیسے رکھتے ہیں ۔چلتے وقت سڑک کی بائیں جانب چلتے ہیں ۔وغیرہ وغیرہ ۔یعنی ایسے اصول پسند ماحول میں شروع شروع میں تو یہ سب سزامحسوس ہوتی تھی لیکن وقت کے ساتھ ساتھ عادی ہوگئے ۔پھر جب میں نے میٹرک کی تو اللہ کے فضل سے میراشمار پڑھاکو بچوں میں ہوتاتھا میٹرک میں میرا A1 گریڈ آگیا۔جوکہ خوشی کی بات تھی ۔گھر والے مطمئن تھے ۔لیکن ابو جان نے فقط اتنا کہا کہ اس سے بھی بہتر کوشش کرتے تو نیول ایجوکیشن ٹرسٹ میں ٹاپ بھی کرسکتے تھے ۔لیکن میرے ابو ایک عظیم مفکر ،عظیم مدبر اور زمانہ ساز انسان تھے ۔جن کی باریک بینی اور دواندیشی کا ادراک  

طلبا میٹرک کے بعد کیا کریں ؟

   طلبامیٹرک  کے بعد کیا کریں؟ تحریر:ڈاکٹرظہوراحمددانش (ایم عربی /سلامیات،ایم اے ماس کمیونیکیشن) جب ہم پرائمری کلاس  میں تھے تو مڈل والوں کو دیکھ دیکھ کر سوچتے تھے کہ کب ہم مڈل میں جائیں گے ۔پھر مڈل میں پہنچ کر نویں و دسویں کے طلبا کو دیکھ کر من کرتاتھا ہم بھی میٹر ک میں جائیں ۔اسکول میں ہمارابھی دوسروں پر رُعب چلے ۔جونئیر کو ہم بھی ڈانٹ ڈپٹ کریں ۔ وغیرہ وغیرہ ۔یہ وہ عمومی خیالات ہیں جو دورِ طالب علمی میں ذہنوں میں آتے اور پھر مسافر پرندے کی طرح واپس چلے جاتے ہیں ۔لیکن وقت اپنی رفتارسے گز رتاچلاگیا اور پھر ہم ایک عملی زندگی میں داخل ہوگئے اور پلٹ کر دیکھا تو بہت سا فاصلہ طے کرچکے تھے ہم ۔بچپن ماضی کے دھندلکوں میں تھوڑا تھوڑادکھائی دیتاہے ۔کچھ زیادہ واضح نہیں ۔خیر بات طویل ہوجائے گی ۔کرنے کی بات کرتے ہیں ۔ ہم اسکول جارہے ہوتے ہیں لیکن بدقسمتی سے کیرئیر کونسلنگ کی کمی اور پیرنٹنگ کے فقدان کی وجہ سے کسی منزل کسی گول کسی اسکوپ کی جانب ہماری کوئی خاص رہنمائی نہیں ہوتی ۔بلکہ ایک ہجوم کی طرح ہم بھی اپنی تعلیم اور کیرئیر کے فیصلے کررہے ہوتے ہیں ۔خیر اب تو بہت بہتری آچکی ہے ۔طلبا